Cunoscută pentru autenticitatea și relația apropiată pe care o are cu urmăritorii săi, Yoyo a decis să își arate recunoștința față de comunitatea sa printr-o inițiativă inedită, intitulată de internauți: #miscareaYoyo.

În cadrul acestei inițiative, Yoyo oferă cadourile primite de la branduri (PR gifts) direct fanilor săi, pe baza unor răspunsuri creative și sincere la întrebarea: „De ce ai nevoie de aceste produse? + Te mai pot ajuta cu altceva (pentru casă, pentru tine, dar care nu este din zona de beauty)?”.

Cum funcționează campania?

Fanii lui Yoyo au fost invitați să completeze un formular în care să răspundă la această întrebare, explicând în mod creativ și personalizat de ce au nevoie de produsele oferite. Până acum, Yoyo a primit peste 6.000 de răspunsuri, dintre care a selectat deja o parte din câștigători și a trimis colete participanților cu cea mai mare nevoie pentru produsele respective. 

„Am primit de-a lungul timpului multe cadouri minunate de la branduri și vreau să împărtășesc aceste mici bucurii cu cei care mă susțin zi de zi. Comunitatea mea este una specială, iar această campanie este un mod prin care vreau să le mulțumesc celor care îmi sunt aproape în online. Știu că multe dintre aceste produse le pot aduce zâmbetul pe buze celor care chiar au nevoie de ele. Sunt extrem de fericită că deja am primit pachete suplimentare de la brandurile cu care colaborez pentru a bucura cât mai multe persoane.”, a declarat Yoyo.

Mai mult decât atât, Yoyo a inspirat și alți influenceri să procedeze la fel cu produsele pe care le-au primit.

Despre Yoyo

Yoyo, semnată în cadrul agenției Squad Influencers, este un content creator cunoscut în mediul online pentru conținutul său dinamic și autentic, acoperind subiecte variate, de la lifestyle, modă, beauty și dezvoltare personală. Cu o comunitate loială și implicată, Yoyo și-a construit o reputație solidă prin sinceritate și creativitate.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Activează Notificările pentru a rămâne la curent cu noutățile OK Nu, mulțumesc