Scandinavian Manifesto va avea loc în perioada 11-14 iunie 2024 și reprezintă cea mai inovatoare cercetare de modă venită din scena nordică ce a fost prezentată la Pitti Uomo de mai multe ediții, una dintre cele mai consolidate colaborări internaționale ale Pitti Immagine. Vitrina unei selecții de mărci rezultate din parteneriatul dintre Pitti Uomo și Ciff, platforma de târguri de referință pentru brandurile de modă scandinave aflate pe scena din Copenhaga, va fi pusă în scenă la Costruzioni Lorenesi.

Harta Scandinavian Manifesto – perioada 11-14 iunie 2024

Cele mai importante branduri prezente în această ediţie la Scandinavian Manifesto în perioada 11-14 iunie 2024

ARKK COPENHAGA – Colecția ARKK Q1/25 este un amestec dinamic de estetică retro și stil contemporan. Cu scopul de a prezenta o propunere fidelă a ADN-ului brandului, dar proiectată către noi teritorii, toate consolidate de rolul pe care factorul high-tech și nevoia de confort îl joacă în fiecare proiect.

AVENY – Din Stockholm, brandul este specializat în îmbrăcăminte de lux pentru bărbați și femei. Estetica scandinavă minimală se combină cu detalii amuzante pe hainele de zi cu zi, create pentru a te face să te simți bine. Toate bazate pe materiale eco-certificate și reciclate.

HENRIK VIBSKOV – Primul designer scandinav inclus în programul oficial al Paris Fashion Week, Henrik Vibskov este cunoscut pentru interpretarea sa jucăușă și avant-garde despre prêt-à-porter. Prezentările sale de modă au întotdeauna impact, animate de instalații și influențe artistice și muzicale rafinate.

ISNURH – Cu dorinţa de a contesta definiţii, brandul din Copenhaga pune accent pe ţesături de calitate, lucrate manual şi cu integritate pentru a obţine piese vestimentare uşor de purtat. Proiectarea responsabilă este o prioritate precum bunăstarea lanțului de aprovizionare și a planetei.

J. LINDEBERG – Obiectivul fondatorului a fost să modernizeze imediat panorama modei de golf, schimbând felul în care jucătorii din întreaga lume se îmbracă, pe teren și în afara terenului. Bun venit la ținute precise și colorate: o punte între universul sportului și al modei.

MESSYWEEKEND – Pentru plajă sau oraș, este o linie de ochelari de soare cu o imagine proaspătă și sigură, care garantează protecție maximă împotriva razelor nocive ale soarelui. Cu o gamă largă de forme și culori, există un model pentru fiecare stil. În plus, o parte din încasări sunt alocate inițiativelor de sustenabilitate.

MOLEBO – Din Danemarca, o familie de meşteşugari pasionați de piele a creat o nouă marcă premium de curele de ultimă generație. Stil inoxidabil și atingere contemporană pentru viitoarele iconuri din garderobă. La bază se află cele mai exclusiviste piei și cele mai bune tăbăcării italiene ale echipei LVMH Métiers D’Art.

NIKBEN – Convențiile provocatoare au fost în etosul mărcii încă de la începuturile sale, când cei doi prieteni Nik și Ben lansează o colecţie capsulă resort inspirată din destinațiile însorite de vacanță. Astăzi, diferitele suflete ale culturii din California și tendințele actualizate de călătorie traduc colecțiile într-o garderobă extinsă pentru globetrotters conștienți de stil.

RUE DE TOKYO – Un punct de întâlnire între două estetice: Japonia și Franța. Combinând atenția japoneză pentru detalii și măiestria cu simțul francez al eleganței, colecțiile sunt atemporale și rafinate. Țesăturile naturale și organice sunt exprimate prin combinarea îmbrăcămintei business casual și de agrement.

WOODBIRD – O împletire inteligentă a două culturi diferite. Inspirația lui Woodbird privește dialogul dintre sufletul scandinav și tradiția asiatică. În fiecare piesă a colecției, este posibil să urmăriți expresiile vibrante de streetwear din Hong Kong împreună cu interpretarea daneză a îmbrăcămintei casual.

Info & foto : pittimmagine.com

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Activează Notificările pentru a rămâne la curent cu noutățile OK Nu, mulțumesc